La Fundació

Qui som?

La Fundació Privada montepio Sant Cristòfol Manresa-Berga és una entitat sense ànim de lucre fundada l’any 2021, amb l’objectiu d’impulsar la tasca social que històricament ha realitzat el Montepio de Conductors Sant Cristòfol Manresa-Berga al llarg dels seus 90 anys d’història. Ara, amb la creació de la Fundació es vol incidir encara més en aquests objectius.

Els objectius d’aquesta fundació

• El manteniment del llegat històric del “MONTEPIO DE CONDUCTORS SANT CRISTÒFOL MANRESA-BERGA, MUTUALITAT DE PREVISIÓ SOCIAL”.
  • L’estudi i la promoció d’una mobilitat més sostenible i segura, per aconseguir un territori ambientalment sostenible.
  • La promoció de la solidaritat, del civisme i els valors ètics, culturals i democràtics, per a aconseguir una societat més justa i solidària.

L’àmbit territorial de treball de la Fundació són, preferentment, les comarques del Bages, Berguedà, Solsonès i Moianès.

El Patronat

El Patronat és l’òrgan de Govern de la Fundació i està format per persones de solvència contrastada, vinculades als diversos àmbits de treball de la Fundació. El Patronat està format per:

PRESIDENT

LLORENÇ JUANOLA FOIXENCH

SOTS-PRESIDENT

ANTONI DAURA JORBA
TRESORER: MIQUEL PUJOLS CORTÈS

PATRONS

• JOAN COTS VILA
• ANTONI NEGRO GARRIDO
• JORDI LUDEVID ANGLADA
• XAVIER GUAL LLIMÓS
• MARIA ÀNGELS TORRADAS ROSA
• OLGA SÀNCHEZ RUÍZ
• XAVIER JOVÉS GARCIA

SECRETARIA

LOURDES DONAIRE PÉREZ

GERENT

JOSEP MARIA SOLER BONET

Transparència i RSC

Memòria 2022
Codi ètic

Ens posarem en contacte amb tu tan aviat com ens sigui possible!